.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تفاوت استاندار دولت هشتم با رئيس‌جمهور دولت نهم
رئيس‌جمهور دولت نهم در حالي سه روز پس از قطع گاز مردم استان‌هاي شمالي شخصا عازم ساري شد که استاندار گيلان در زمان برف تاريخي رشت در سال 83 و در اوج بحران به‌وجودآمده براي مردم رشت، خارج از اين استان بود و از مديريت اين استان ناکام ماند.

با وجود آن که سفر غير منتظره رئيس‌جمهور به ساري هنگام مشکل قطعي گاز به‌وجودآمده براي مردم استان‌هاي شمال کشور با برخي انتقادات همراه بود، نفس اين اقدام اثرات و پيامدهاي مثبتي دربر داشت.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، رئيس‌جمهور دولت نهم در حالي سه روز پس از قطع گاز مردم استان‌هاي شمالي شخصا عازم ساري شد که استاندار گيلان در زمان برف تاريخي رشت در سال 83 و در اوج بحران به‌وجودآمده براي مردم رشت، خارج از اين استان بود و از مديريت اين استان ناکام ماند.




بنا بر اين گزارش، برخي معتقد بودند، سفر رئيس‌جمهور به مازندران به جز تحميل هزينه‌هاي گزاف، نتيجه چنداني براي حل مشکل مردم اين استان نداشت و وي بايد از مرکز با مديريت درست به حل بحران و مشکل به‌وجودآمده مي‌پرداخت. با اين حال، به نظر مي‌رسد صرف حضور رئيس‌جمهور در مازندران، همدردي وي با مردم و حضور او و مسئولان دولت در اتاق سرد با لباس‌هاي گرم به نوعي مردم را از نظر رواني آرام مي‌کرد و از سوي ديگر، مسئولان استاني را نسبت به انجام وظايفشان متوجه و پيگيرتر مي‌کند؛ هرچند وي بايد مسائل اساسي را از پايتخت پيگيري نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.